منتدى الحرير


 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انا حامى مصر المنتظر (جاتنا نيله على حظنا الهباب)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الفاتح
عضو منستغناش عنه
عضو منستغناش عنه
avatar

ذكر عدد الرسائل : 21
العمر : 33
العمل/الترفيه : كيميائى رايح الجيش
المزاج : والله مليش فى الكيف خالص
تاريخ التسجيل : 30/06/2008

مُساهمةموضوع: انا حامى مصر المنتظر (جاتنا نيله على حظنا الهباب)   الإثنين يونيو 30, 2008 11:36 pm

انا عاوز افضفض مع اى حد Sad pale Mad Crying or Very sad Sad ياجماعه انا رايح الجيش وهودع حياه الملكيه وهتبقى الحياه ميرى ربنا ميكتبها على حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
avatar

ذكر عدد الرسائل : 117
العمر : 31
العمل/الترفيه : طالب هندسة
تاريخ التسجيل : 27/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا حامى مصر المنتظر (جاتنا نيله على حظنا الهباب)   الإثنين يونيو 30, 2008 11:47 pm

ياحبيبى يابنى

والله صعبت عليا

استنى اعيط عليك شوية

Crying or Very sad Crying or Very sad Mad Mad Crying or Very sad Mad Crying or Very sad Mad

يلا الجيش للجدعان برضه

اينعم انت هتتمرمط هناك وهيطلع عينك بس كل يهون علشان خاطر مصر farao

وعلى رأى المثل مصر هى أمى

_________________


(وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلاً مِّمَّن دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحاً وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ المُسْلِمِينَ )

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hareer.yoo7.com
docmamado
عضو منستغناش عنه
عضو منستغناش عنه
avatar

ذكر عدد الرسائل : 78
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 28/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا حامى مصر المنتظر (جاتنا نيله على حظنا الهباب)   الثلاثاء يوليو 01, 2008 6:45 pm

ما تقلقش حابقى ابعتلك عيش وحلاوة afro

علي فكرة الصورة دي قبل الحلقة الميري afro
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أبو عبدالله محمد صلاح
عضو مسجون
عضو مسجون
avatar

ذكر عدد الرسائل : 61
العمر : 37
العمل/الترفيه : أخوكم وبحبكم في الله
تاريخ التسجيل : 18/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا حامى مصر المنتظر (جاتنا نيله على حظنا الهباب)   الجمعة يوليو 18, 2008 9:12 am

مبروك على المنتدى يا محمد Razz Razz
وسلامي الخالص لكل الأعضاء
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
وأرجو من الله تعالى أن يجعل هذا المنتدى في ميزان القائمين عليه وفي ميزان المشاركينbounce
كما آمل فيكم اخوتي الأحباء أن يكون هذا المنتدى بعيد عن المحرمات التي تغضب الله عز وجل فإنه قبل أن يراقبكم المديرون للمنتدى فالله تبارك وتعالى من فوقهم رقيب وهو حسبنا ونعم الوكيل bounce bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
انا حامى مصر المنتظر (جاتنا نيله على حظنا الهباب)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الحرير :: الأقسام العامة :: فضفضة-
انتقل الى: