منتدى الحرير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الحرير

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو مشاركة جميع الاعضاء

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
THE PRINCE
عضو منستغناش عنه
عضو منستغناش عنه
THE PRINCE

ذكر عدد الرسائل : 28

ارجو مشاركة جميع الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: ارجو مشاركة جميع الاعضاء   ارجو مشاركة جميع الاعضاء Icon_minitime1الأربعاء يوليو 02, 2008 12:48 pm

والله يا جماعة انا باشكركم على المنتدى الجميل ده وارجو ان نتعاون جميعا فيه بس انا كان عندى شوية ملاحظات وتعديلات بسيطة ارجو من المشرف العام ان يحطها فى الاعتبار منها ان الاستايل بتاع المنتدى قديم شوية عاوزين يا ريت استايل احدث واجمد من ده لان الاستايل ده فى مشاكل فى جزء الصور والروابط وكمان عايزين نلغى منتدى رايك يهمنا لانه هوهو منتدى الشكاوى بس نغير اسم منتدى الشكاوى الى منتدى الشكاوى والمقترحات
وكمان عايزين نعمل بانر كويس للمنتدى عاوزين نعمل منتدى خاص بالشكاوى الموجودة فى بلدنا او نتناقش فى اى حاجة خاصة بالحرير او اعلانات مثلا عن محاضرات ودروس علم بالمسجدوحاجات من دى يعنى .........

انا بس بقول راى فى المتدى وارجو من المشرف العام انه ما يزعلش لانى طلعت عيوب فى المنتدى لانى بجد نفسى يكون منتدانا مشهور.........وشكرا
Admin
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
Admin

ذكر عدد الرسائل : 117
العمل/الترفيه : طالب هندسة

مُساهمةموضوع: رد: ارجو مشاركة جميع الاعضاء   ارجو مشاركة جميع الاعضاء Icon_minitime1الأربعاء يوليو 02, 2008 11:25 pm

بص يامان

أولا اهلا بيك فى بيتك التانى

ثانيا الاستايل بصراحة مش عاجبنى خالص وانا معاك انه قديم

بس اصبر اسبوع بالكتير اوى وهعمل استايل تانى وهصمم شعار للمنتدى

وشكرا ليك على اقتراحك

بس بالنسبة للحتة بتاعت قسم الشكاوى والاقتراحات فأنا بفضل ان الشكاوى تكون منفصلة عن الاقتراحات علشان يكون فيه قسم مخصوص للشكاوى

وبالنسبة للقسم اللى اقترحته بتاع اخبار الحرير ان شاء الله هعمله دلوقتى

وباقى الحاجات زى ما قلتلك بالكتير اوى اسبوع

تحياتى ليك
https://hareer.yoo7.com
docmamado
عضو منستغناش عنه
عضو منستغناش عنه
docmamado

ذكر عدد الرسائل : 78

مُساهمةموضوع: رد: ارجو مشاركة جميع الاعضاء   ارجو مشاركة جميع الاعضاء Icon_minitime1الخميس يوليو 03, 2008 11:16 pm

اولا اهلا بيك معانا في منتدي الحرير بيتنا الكبير . وانا سعيد جدا بحماسك ومعاك في اقتراحاتك وارجو ان كلنا نتعاون لانجاح هذا المنتدي

ارجو مشاركة جميع الاعضاء
صفحة 1 من اصل 1